Geslaagde kennismakingsmiddag Operational Network Program bij Qirion

We kijken terug op een zeer geslaagde kennismakingsmiddag voor het vernieuwde Operational Network Program bij Qirion (onderdeel van Alliander) in Duiven op woensdag 10 april jl. Wat is zo bijzonder aan dit speciale verkorte programma?

Kennismakingsmiddag voor het vernieuwde Operational Network Program bij Qirion

Operationeel Network Trainee worden?

Voor iedereen die net klaar is met de havo of het mbo en 4 jaar fulltime in de schoolbanken niet ziet zitten is het Operational Network Program (ONP) interessant! Zeker als je monteur, engineer, technicus of projectleider wilt worden.

Bij Qirion/Alliander kun je dan een opleiding met werk combineren. Als Operationeel Network Trainee is het mogelijk!

Tegelijkertijd volg je de hbo-opleiding Elektrotechniek aan de HAN. Je gaat dus direct in de praktijk toepassen wat je leert. En je krijgt er ook nog eens voor betaald, dus geen studieschuld! Klinkt toch wel heel erg goed, toch? Laat je gelijk informeren!

Start in september

De middag is begonnen met inspirerende presentaties van Patrick Bos, Erik Peerdeman, Gilbert Kardol van Qirion en HAN-docent John van den Hooven. Daarna volgde een rondleiding door het Qirion-gebouw en langs verschillende labs. En natuurlijk waren er ook kennismakingsgesprekken.

Doel is om de kandidaatstudenten nog enthousiaster te maken voor het Operational Network Program, dat start per september.

Heb je ook interesse in het ONP?

Stuur dan een mail naar demi.koenhen@alliander.com en geef aan dat je interesse hebt in ONP!