9 juni 2023: Symposium Move On Up!

Lectoraat en Master Vaktherapie nodigen je uit voor Symposium

Vaktherapie is in beweging. Er zijn nieuwe ontwikkelingen op het gebied van onderzoek, maar ook in de ggz. Op het symposium 'Move On Up!' hoor je er alles over. Kom naar de lezingen van onder meer Floortje Scheepers en Suzanne Haeyen. En bekijk de afstudeerpresentaties van onze masterstudenten.

een student dramatherapie staat op het toneel en kijkt naar zichzelf in een spiegel
  • Slim
  • Schoon
  • Sociaal

9 juni: Move On Up!

Symposium Vaktherapie

Wat is er zoal gaande in het lectoraat en in het werkveld? Het Bijzonder Lectoraat Vaktherapie bij Persoonlijkheidsstoornissen en de Master Vaktherapie van de HAN verzorgen samen een zeer divers programma, met als rode draad de drijfveer om ons vakgebied verder te brengen. Move On Up!

Lezingen

Meld je aan voor Move on up!

Heb je interesse? Meld je aan! Je kunt het totale programma bijwonen of kiezen voor alleen de lezingen of alleen de afstudeerpresentaties.

08eeb170-0cfe-11ee-82ca-02565807075b Studenten Master Vaktherapie - dramatherapie - oefenen een verraste blik.
draw-cta-title

Afstudeerpresentaties

De Masteropleiding Vaktherapie is trots op de geleverde (onderzoeks)prestaties en vindt het belangrijk dat de onderzoeken zoveel mogelijk zichtbaar zijn. Wees welkom bij de posterpresentaties van de afstudeeronderzoeken van onze masterstudenten!

Voor wie?

• Vaktherapeuten
  • Relaties uit de werkvelden van de Masteropleiding Vaktherapie en van het Bijzonder Lectoraat Vaktherapie bij Persoonlijkheidsstoornissen
  • Docenten Vaktherapie
  • Studenten van de Master Vaktherapie
  • Familie/vrienden van onze afstudeerders van de Master Vaktherapie
  • Eventuele andere geïnteresseerden

Accreditatiepunten voor vaktherapeuten

Vaktherapeuten kunnen 5 accreditatiepunten krijgen voor deze dag.

Meer weten?

Bekijk hier het volledige programma van het symposium. Heb je vragen over het symposium? Neem dan contact op met het secretariaat via: lectoraat.vtps@han.nl.