Symposium PZW Presenteert

De hele groep PZW'ers van de eerste lichting.

De innovatieve onderwijseenheid Praktijkinnovatie Zorg en Welzijn (PZW) nodigt je van harte uit voor 'PZW Presenteert' op 13 juni 2024 ter gelegenheid van het einde van het 2e semester.

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Nijmegen
Kapittelweg 33
Nijmegen

Deelname

Impact maken doe je samen

Programma

Ruim 220 studenten werken momenteel binnen PZW aan mooie praktijkopdrachten. Wat is de impact van deze opdrachten? Tot welke sociale oplossingen zijn de studenten samen gekomen? We delen tijdens het symposium opbrengsten en je komt meer te weten over de thema's waarbinnen de opdrachten zijn uitgevoerd:

• Herstellen in de thuissituatie
  • Leefstijl en gezondheid
  • Inclusie en toegankelijkheid van voorzieningen
  • Innovatief monodisciplinair hulpaanbod
Gastspreker

Monaïm Benrida

Monaïm Benrida (beoogd directeur Nationaal Programma Arnhem-Oost) komt ons inspireren over zijn werk binnen het Nationaal Programma Arnhem-Oost. Het Nationaal Programma Arnhem-Oost gaat in vijf wijken in Arnhem-Oost achterstanden aanpakken op het gebied van onderwijs, werk & inkomen, wonen, gezondheid, leefbaarheid en veiligheid.

Er is geen omschrijving beschikbaar

Over het symposium

Laat je inspireren, kom kennis opdoen en netwerken. Meld je hier aan.

Meer weten?

Over PZW

In de onderwijseenheid Praktijkinnovatie Zorg en Welzijn (PZW) werken studenten van maar liefst 10 verschillende opleidingen en 3 academies samen aan een praktijkvraagstuk op het gebied van zorg en welzijn. Door maatschappelijke veranderingen worden vraagstukken steeds complexer. Onderwerpen als gezond ouder worden, laaggeletterdheid en zorgtechnologie zijn lang niet altijd vanuit één discipline te benaderen. Studenten komen samen tot sociale oplossingen voor de regio.