Op koers met de HAN

Voor de maatschappelijke vraagstukken van nu en morgen zijn slimme, schone en sociale oplossingen nodig. Hoe draagt APS hier aan bij? Zo werken wij... aan de HAN-doelen:

balans oefening overgooien

WERELDBURGERSCHAP

Zelfsturing en reflectie in ontwikkelingsgericht leren, werken aan maatschappelijke vraagstukken en structurele aandacht voor internationalisering en interculturele kennis en vaardigheden.

Animatie betrokken wereldburgers

DATA- EN DIGIVAARDIG

Zorgtechnologie in het iXperium, aandacht voor technologische transformaties in onderwijs en onderzoek (o.a. met VR) en voor attitudevorming t.o.v. technologie. Nieuw lectoraat 'Digitale transformatie in de revalidatiezorg'.

Animatie digi en datavaardige proefssionals

DUURZAME VERBINDINGEN

Een stevig relatienetwerk via het CoE Sneller Herstel, via onze lectoraten en stages. Verbindingen met grote zorg- en onderzoeksinstellingen o.a. via het lokale preventieakkoord (GGiB) en Kennis- en Innovatieagenda.

Animatie duurzame verbindingen

FLEXIBILISERING ONDERWIJS

Studentroutes met keuze in vorm, inhoud en tempo, leerwegonafhankelijke masters, programmatisch toetsen in bachelors en doorontwikkelen van (betekenisvol!) hybride onderwijs.

Animatie flexibel onderwijs

AFSTEMMEN LLO MET DE REGIO

Animatie leven lang ontwikkelen

LEVEN LANG VERBONDEN MET DE HAN

Bloeiende alumniverenigingen, alumniprogramma's per beroepsgroep, traineeships na afstuderen, Student als Partner.

Animatie leven lang verbonden