Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Studententeam HFS Racing ontvangt smartsheet licentie

HFS Racingteam kan dankzij een smartsheet-licentie van hun nieuwe sponsor Smart4B voortaan altijd de huidige status van hun geweldige engineering studentenproject bekijken en bijhouden.

HAN Redactie
19 maart 2024
Studententeam HAN Formula Student (HFS) seizoen 2023-2024

Masterstudent Engineering Systems wint hbo scriptieprijs Verkeerskunde

Ravi Chaudhary, masterstudent HAN Engineering Systems, nam op 3 november de VerkeerskundePrijs in ontvangst voor de beste hbo-scriptie. Dat gebeurde tijdens het pré-congres van het Nationaal Verkeerskundecongres. Ravi ontving deze hoge waardering voor zijn masterscriptie 'Infrastructure Assessment for Operational Design Domain of Lane-Keeping System'. Daaruit blijkt dat onze wegen nog niet klaar zijn voor zelfrijdende voertuigen.

Erik Rijpstra
09 november 2021
Groep studenten werkt samen aan zelfrijdende auto met laptop
Automotive Engineering Engelstalig

Engineering en Automotive leveren waardevolle bijdrage aan energietransitie

Zonder het zelf in de gaten te hebben, verrichten studenten en docenten Engineering en Automotive een waardevolle bijdrage aan de energietransitie. Dat bleek tijdens een bezoek van het College van Bestuur (CvB) op 23 september aan deze innovatieve academie.

HAN Redactie
24 september 2021
Rob Verhofstad in gesprek met de academie engineering en automotive

Automotive Engineering student wint ACE Award 2021

Umang Tulsi, HAN-student/alumnus Automotive Engineering, heeft op 6 juli de ACE Student Award 2021 gewonnen. Hij nam een fantastische hoofdprijs in ontvangst: 2 tickets naar een Grand Prix naar keuze, inclusief vlucht, hotelovernachtingen en het bijwonen van de race!

Erik Rijpstra
26 juli 2021
Umang Tulsi, HAN-student/alumnus Automotive Engineering, heeft op 6 juli de ACE Student Award 2021 gewonnen (geplaatst door Erik Rijpstra)