Studenten pakken kansen op stagemarkt Engineering en Automotive

Studenten die op zoek zijn naar een uitdagende stage in het nieuwe studiejaar of direct in gesprek willen gaan met een geschikt stagebedrijf, kregen op woensdagochtend 27 maart de gelegenheid! Maar liefst 37 technisch gerelateerde bedrijven boden een stageplek aan tijdens de drukbezochte Stagemarkt Engineering en Automotive.

baaae900-f345-11ee-b867-51f09602421f Sfeerbeeld van de stagemarkt die op 27 maart 2024 is gehouden bij de Academie Engineering en Automotive van de HAN

Netwerken en verbinden

Marloes Seuren, medewerker van het Praktijkbureau van de Academie Engineering en Automotive (AEA), kijkt erg tevreden terug op deze stagemarkt: "De dynamiek tussen de bedrijven en studenten blijft goed om te zien. Dit is gewoon een mooie aangelegenheid om in contact te komen met bedrijven. Alle bedrijven waren ook enthousiast en dat kreeg ik ook van ze terug. Dan weet je ook dat de voorbereidende organisatie en de dag zelf een zeer geslaagde is geweest!"

Meer weten?

Neem contact op met Marloes Seuren via: Praktijkbureau.AEA@han.nl