Praktijkverbetering en -innovatie in zorg en welzijn

praktijkinnovatie zorg welzijn groepsfoto symposium PZW

Afgelopen maanden hebben tientallen studenten onderzoek uitgevoerd om te komen tot een praktijkinnovatie- of verbetering in het sociale domein. Tijdens deze middag laten zij zien wat de opbrengsten van de onderzoeken zijn.

Welke praktijkverbeteringen hebben onze studenten bedacht? Op dinsdag 18 juni 2024 sluiten laatstejaarsstudenten van de opleidingen Social Work en Pedagogiek hun onderzoeksmodule af. In deze bijeenkomst vertellen studenten en een professional uit de praktijk tijdens een talkshow over hun ervaringen met het samen aanpakken van vraagstukken uit de praktijk. Daarna presenteren onze studenten vol trots hun onderzoek en/of het innovatieve product op de markt met posterpresentaties. Je bent van harte welkom om te komen kijken en luisteren onder het genot van een drankje. De modules die afgesloten worden heten 'Praktijkinnovatie Zorg en Welzijn (PZW)' bij voltijd en 'Praktijkverbetering' bij deeltijd/duaal.

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Nijmegen
Kapittelweg 33
Nijmegen

Deelname

Voor wie?

De bijeenkomst is bedoeld voor huidige en toekomstige studenten van de opleidingen Pedagogiek voltijd, Social Work voltijd, Social Work deeltijd/duaal, hun familie en vrienden, opdrachtgevers uit de praktijk, onderzoekers en docenten.

praktijkinnovatie zorg welzijn groepsfoto symposium pzw

1. 15:00

Ontvangst met koffie en thee

Ontvangst met koffie en thee bij de Blauwe Banken

2. 15:30

Plenair programma in A0.05

• Opening door dagvoorzitter
    • Rondetafelgesprek met ervaringen van studenten en professionals over het afgelopen halfjaar
  3. 16:10

Informatiemarkt en borrel

Studenten laten zien wat hun onderzoek heeft opgeleverd op een informele markt. Hierbij staat er een drankje klaar in de kantine.

Ben jij erbij?

Locatie en aanmelden

We organiseren deze bijeenkomst op de HAN campus, locatie Kapittelweg 33 - Nijmegen. Zien we jou op dinsdag 18 juni? Laat het dan weten via het aanmeldformulier! Dan weten we hoeveel drankjes we klaar moeten zetten voor bij de posterpresentaties.

Foto van Kapittelweg 33 aan de voorkant