Mind Your Mind

HAN Mental Health Week

Foto Bedrijfskunde voltijd Nijmegen, studenten buiten

Van 21 tot en met 24 mei is de HAN Mental Health Week. Studenten komen dan zélf in actie en zetten zich sámen in om mentale gezondheid bespreekbaar te maken. Bekijk bijvoorbeeld de Art Expo, neem deel aan een workshop of kom naar het Coach Café! Benieuwd naar het programma? Lees even verder!

Expo, workshops, coach café en nog veel meer

Sluit aan, doe mee en praat mee

Van 21 tot en met 24 mei is de HAN Mental Health Week. In deze week worden op de HAN in Nijmegen en in Arnhem meerdere activiteiten georganiseerd. Samen met een enthousiaste groep studenten, begeleid door NJR Great Minds, en heel veel HAN collega's is een mooi programma samengesteld. Het doel is om mentale gezondheid bespreekbaar te maken en te ontdekken wat studenten nodig hebben om lekker in hun vel te zitten.

De HAN Mental Health Week is niet alleen bedoeld voor de HAN studenten, ook studenten van de RU, het ROC en docenten en andere medewerkers van de HAN zijn natuurlijk van harte welkom. Laten we samen het taboe op mentale gezondheid doorbreken en erover in gesprek gaan!

Op dinsdag 21 mei starten we deze week met een speciaal dagprogramma op de HAN Campus in Nijmegen, aan de Kapittelweg 33 (K33). Kom bijvoorbeeld wat drinken in het Coach Café! Neem een ijsbad of volg een van de workshops!

internationaal
Mind your Mind

Wat is er te doen?

Sluit aan, doe mee en praat mee!

De Mind Your Mind workshops

Tijdens de HAN Mental Health Week zijn er op 21 mei in Nijmegen en op 23 mei in Arnhem verschillende workshops. Wil jij graag weten wat de inhoud van een workshop is, voordat je je inschrijft via het Aanmeldformulier? Lees dan hieronder even verder!

Drie studenten zijn buiten aan het werk op de trap van K33. Student Support Center. Fotoshoot 2023.
De Mind Your Mind Workshops

Workshops Nijmegen

De Mind Your Mind Workshops

Workshops Arnhem

Snelle info

Datum en tijd

De exacte locatie staat vermeld in dit agendabericht.

Deelname