Engelstalige kennissessie

• Slim
  • Schoon
  • Sociaal

Het is steeds belangrijker om de competenties te bezitten om rekening te houden met diversiteit bij interculturele situaties. Hoe maken we internationale ervaringen voor iedereen toegankelijk, ongeacht waar ze zijn? Dit en meer wordt op 28 juni uitgelegd en onderzocht tijdens de kennissessie.

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Arnhem
Ruitenberglaan 26
Arnhem

Deelname
Gratis, vooraf aanmelden, voertaal is Engels

Waarmaken van de SDG's

Hoe word je een wereldburger vanuit je huis?

Inclusiviteit en culturele diversiteit zijn wereldwijd belangrijke thema's. Het Comenius Senior Fellowshipproject "Raising Global Citizens at Home" maakt gebruik van virtuele samenwerkingsomgevingen als open-source tools voor interculturele uitwisseling en internationalisering in eigen land. Om de uitdagingen aan te pakken die zich kunnen voordoen bij online samenwerkingen, heeft dit project tools ontworpen voor het bewerkstelligen van effectieve interculturele virtuele samenwerkingen voor studenten (IVC).

Dit innovatieve project dat bijdraagt aan Sustainable Development Goals (SDG's) 4, 10, 13, 17 geeft studenten toegang tot mogelijkheden om te leren navigeren door online en offline interculturele omgevingen, waardoor ze beter in staat zijn om succesvol om te gaan met en te werken met diversiteit. Deze vaardigheden zijn essentieel in onze huidige samenleving.

Internationale studenten overleggen met global goals
Denk en praat mee

Kennissessie

Op vrijdag 28 juni 2024 organiseert het projectteam een interactieve Engelstalige kennissessie om de tools te lanceren die in de afgelopen 2 jaar zijn ontwikkeld. De feedback en inzichten vanuit de aanwezigen zijn waardevol voor ons terwijl we blijven innoveren en evolueren. We nodigen u hierbij uit om met ons mee te doen om deel te nemen aan discussies, na te denken over de materialen en ons uw waardevolle feedback te geven.

studenten man vrouw groep overleg werkoverleg interactie

10.00 uur Welkom, registratie en koffie/thee
10.30 uur Opening
10.45 uur Introductie door Dr. van Rompay - Bartels
11.00 uur Discussie met internationale partners en interviews met studenten
11.45 uur Expositie resultaten van het project
12.15 uur Panelgesprek met projectteam over projectresultaten
12.50 uur Afsluiting
13.00 - 14.00 Lunch en netwerkgelegenheid

Meld je aan via dit formulier (in Engels).