HAN-team loopt Nacht van de Vluchteling

In de nacht van 15 op 16 juni is alweer de 15e Nacht van de Vluchteling. Student Support Center, HAN Talencentrum en HANd in HANd gaan met een groep enthousiaste HAN-studenten en HAN-medewerkers, mèt en zonder vluchtelingenachtergrond, 20 kilometer in de Nacht van de Vluchteling lopen.

Biologie studenten wandelen door het bos

Meer weten?

HAN-team Nacht van de Vluchteling

Stichting Vluchteling organiseert sinds 2010 de Nacht van de Vluchteling om humanitaire crises in de wereld onder de aandacht te brengen. Vorig jaar liepen maar liefst 5.500 deelnemers 15 routes in tien steden. Ook een aantal HAN-medewerkers liep toen mee.

HAN-medewerkers en studenten met en zonder een vluchtelingenachtergrond lopen dit jaar samen een route van 20 kilometer rondom Nijmegen.

Kom ons aanmoedigen!

De gezamenlijk start om 18.00 uur en finish (rond middernacht) van alle HAN-wandelaars is bij De Vasim in Nijmegen.

Meer informatie over de routes is te vinden op de site van De Nacht van de
Vluchteling

Meelopen?

Ben jij HAN-student of HAN-medewerkers en wil jij met ons meelopen? Meld je dan via HAN Insite aan voor dit speciale HAN-team.