Lentefestival

De Houtwerf Hout van jou

Illustratie Lentefestival De Houtwerf Hout van jou - OndernemersLab Nijmegen.

Op vrijdag 31 mei vindt het Lentefestival De Houtwerf Hout van jou plaats. We nodigen iedereen, jong en oud, van buurtbewoner tot student, uit om te komen ontdekken, ervaren en genieten op ons Lentefestival. Kom je ook?

Snelle info

Datum en tijd

OndernemersLab Nijmegen
Hatertseweg 23 (Houtwerf)
Nijmegen

Deelname
Gratis toegang

DE HOUTWERF HOUT VAN JOU

Stap binnen in een wereld waar ambacht, creativiteit, proeven, ontmoeten en gezelligheid samenkomen. Welkom bij het Lentefestival De Houtwerf Hout van jou!

We hebben voor ieder wat wils. Neem bijvoorbeeld een kijkje in het HAN OndernemersLab Nijmegen en ontmoet, verbind, en ontdek de toekomst van de Nijmeegse innovaties in de POP'HUB en ga aan de slag met robots en VR-brillen. Verwacht verder een BBQ-workshop, een zinderende bierproeverij, broodjes bakken voor de kleintjes, rondleidingen, inspirerende verhalen en onweerstaanbare hapjes en drankjes die met liefde zijn bereid. Maar we onthullen nog niet alles. Kom zelf op 31 mei en ontdek de verrassingen die de Houtwerf voor je in petto heeft. Of je nu op zoek bent naar een gezellig uitje met vrienden en familie of wilt verbinden met mensen uit de buurt, iedereen is meer dan welkom! Dus houd 31 mei 2024 vrij in je agenda van 15:00 tot 21:00 (gratis toegang). En check onze socials voor meer inspiratie!

Het Lentefestival wordt georganiseerd door studenten van de Minor Eventmanagement van de HAN.