Werkervaringseis vervalt voor Master Musculoskeletale Revalidatie

Overweeg je dit jaar om te starten met de Master Musculoskeletale Revalidatie? Dan heb je vanaf dit jaar geen twee jaar werkervaring of een relevante minor meer nodig om te kunnen starten met de opleiding. Je kunt je direct aanmelden na je bachelor opleiding Fysiotherapie.

286d9154-0cfb-11ee-99e9-02565807075b Docent MMR geeft instructie aan studenten (orofaciaal)

Bekostiging

Een andere ontwikkeling waaraan de Master Musculoskeletale Revalidatie werkt, is een bekostigingstraject in samenwerking met vier andere hogescholen. Dit moet leiden tot verschillende uitkomsten, waaronder een uitbreiding van onze master, maar ook een daling van het collegegeld naar het tarief van het wettelijk collegegeld.

Uitbreiding

De HAN kiest voor een driejarige deeltijd master met uitbreiding naar 120 studiepunten (EC’s), dat is nu 72 EC’s. Er komt meer aandacht voor interprofessioneel werken, innoverend vermogen en kritisch denken. Begin 2024 weten we of dit traject een succesvolle start kan maken per september 2024.

Vragen?

Wil je je aanmelden voor studiejaar 2023-2024 of heb je vragen? Mail dan naar master.mr@han.nl en maak een afspraak voor een adviesgesprek.

Meer weten?

Fysiotherapeuten op masterniveau met een brede musculoskeletale basis zijn zeer gewild. De Master Musculoskeletale Revalidatie maakt van jou de klinisch expert die nu nodig is.

454321 null
draw-cta-title