Chat met een student van een lerarenopleiding

Een lerarenopleiding lijkt jou wel wat, maar je hebt nog een heleboel vragen. Over de opleiding, op kamers wonen, waar haal ik mijn boeken vandaan óf over het studentenleven in Arnhem of Nijmegen. Vraag het aan een student!

f554df26-0cef-11ee-8711-02565807075b Stockfoto thuiswerken laptop, hrm, human resource management

Wil jij van een HAN-student, die een lerarenopleiding volgt, horen hoe hij of zij de studie én het studentenleven in Arnhem of Nijmegen ervaart? Chat dan met een van onze studenten! Via een chattool stel je eenvoudig jouw vragen aan een student van een lerarenopleiding.

Direct chatten

Op dit moment hebben we chatstudenten beschikbaar voor de opleidingen Leraar AardrijkskundeLeraar Engels, Leraar EconomieLeraar Wiskunde, Leraar Geschiedenis, Leraar NatuurkundeLeraar Scheikunde, Leraar Frans, Leraar Biologie, Leraar Duits, de Pabo (voltijd en deeltijd), ALPO en Pabo-ALO. Ben je geïnteresseerd in een andere lerarenopleiding en heb je algemene vragen? Dan kun je natuurlijk ook chatten met een van deze studenten!