Meet & Match Banenmarkt HAN Employment - Meet & Match Techniek

32251 Studievoortgang student gesprek overleg, FM Commerciele economie

Nog geen geschikte werkplek passend bij jouw deeltijdstudie? Of heeft jouw bedrijf een vacature voor een deeltijdstudent? Meld je aan voor de Meet & Match op 27 juni 2024! Tijdens dit event kom je via een aantal online sessies in contact met diverse, interessante kandidaten/bedrijven.

Snelle info

Datum en tijd

Deelname

studierichtingen

Voor wie is deze Meet & Match bedoeld?

Tijdens deze editie worden werkgevers en werkzoekende (aankomend) deeltijdstudenten van de volgende studierichtingen met elkaar in contact gebracht:

• Automotive
  • Bouwkunde
  • Civiele Techniek
  • Elektrotechniek
  • Embedded Systems Engineering
  • Gebouwgebonden Installatietechniek
  • Technische Bedrijfskunde
online sessies

Programma

Het exacte programma zal nog worden vastgesteld zodra wij beter zicht hebben op het aantal deelnemende bedrijven en kandidaten. Het evenement zal in ieder geval online, middels het gebruik van Microsoft Teams, plaatsvinden.

193032 automotive engineering gebouw campus arnhem ruitenberglaan

Mogelijkheden per studierichting

Hieronder vind je per opleiding (in alfabetische volgorde) de bedrijven die hebben deelgenomen aan de Meet & Match van 2023. Wanneer bekend is welke bedrijven definitief zullen deelnemen aan de nieuwe editie van 2024, zullen deze hier worden gepresenteerd.

Automotive

De volgende bedrijven hebben aangegeven graag in contact te komen met (aankomend) deeltijdstudenten Automotive. Klik op de naam/namen voor meer informatie.

Elektrotechniek

De volgende bedrijven hebben aangegeven graag in contact te komen met (aankomend) deeltijdstudenten Elektrotechniek. Klik op de naam/namen voor meer informatie.

Embedded Systems Engineering

De volgende bedrijven hebben aangegeven graag in contact te komen met (aankomend) deeltijdstudenten Embedded Systems Engineering. Klik op de naam/namen voor meer informatie.

Gebouwgebonden Installatietechniek

De volgende bedrijven hebben aangegeven graag in contact te komen met (aankomend) deeltijdstudenten Gebouwgebonden Installatietechniek. Klik op de naam/namen voor meer informatie.

Technische Bedrijfskunde

De volgende bedrijven hebben aangegeven graag in contact te komen met (aankomend) deeltijdstudenten Technische Bedrijfskunde. Klik op de naam/namen voor meer informatie.

Werktuigbouwkunde

De volgende bedrijven hebben aangegeven graag in contact te komen met (aankomend) deeltijdstudenten Werktuigbouwkunde. Klik op de naam/namen voor meer informatie.

Speeddates

Hoe verloopt de ochtend?

Tijdens de Meet & Match ga je door middel van speeddates in gesprek met verschillende bedrijven/studenten. Heb je tijdens een gesprek een leuke klik? Dan kun je direct een afspraak maken voor een vervolg. Vergeet dus niet om contactgegevens uit te wisselen. Uiteraard kunnen wij bedrijven en kandidaten na afloop ook nog met elkaar in contact brengen.

Er zullen, al naar gelang het aantal deelnemers, tussen de 6-8 gespreksrondes zijn van een kwartier. Deze worden vooraf ingepland op basis van studierichting en persoonlijke voorkeuren van de studenten.
Na de laatste speeddateronde volgt er nog een 'vrije inloop'; tijdens dit half uurtje kunnen studenten langs gaan bij bedrijven met wie zij geen gesprek hebben gehad om eventueel hun interesse toch nog kenbaar te kunnen maken.

Tip voor studenten: zorg dat je jouw cv (digitaal) binnen handbereik hebt om snel te kunnen delen met de bedrijven met wie je in gesprek gaat.

32871 overleg-sollicitatie-menor-gesprek

WERKEN MET TEAMS

Deze Meet & Match vindt volledig online plaats, waarbij we gebruikmaken van Microsoft Teams.

Je kunt Teams op verschillende manieren en op diverse devices gebruiken:

Wil je gebruikmaken van een van de apps? Zorg er dan voor dat je deze al hebt gedownload vóór de start van het event.

9e523e38-0cec-11ee-9719-02565807075b logo-office-365-teams

Vragen?

Heb je gedurende de ochtend van de Meet & Match vragen? Kom naar het inlooplokaal waar ook de welkom en afsluiting plaatsvinden. Daar is altijd iemand aanwezig om je op te vangen. Gebruik hiervoor de link in jouw persoonlijke schema. Vragen over de Meet & Match in het algemeen of andere zaken rondom HAN Employment? Neem contact met ons op via HANemployment@han.nl of bel +31 26 369 11 44 (techniek, op ma/do/vr) of +31 26 365 83 01 (economie). Vragen

9e523e38-0cec-11ee-9719-02565807075b logo-office-365-teams