Live programma Logistics Management

Student houdt flyers onder de arm tijdens de open dag HAN
no
Terug naar de Open Dagvan Logistics Management

Kijk hier welke activiteiten er op de online Open Dag zijn. Klik op de link om naar de activiteit te gaan. Dat kan ook als je je nog niet voor deze activiteit hebt aangemeld. Veel plezier!

1. 11:00

- 11:45 | Voorlichting - Logistics Management: werken in de keten in een wereldbaan

We laten je in een online presentatie zien wat je van de opleiding mag verwachten gedurende je studie en we hebben een team van enthousiaste studenten om jouw specifieke vragen te beantwoorden.

2. 11:00

- 12:00 | Online inlooplokaal - Logistics Management, vraag maar raak!

Blijf niet met je vragen rondlopen. Kom even binnen bij het online inlooplokaal en stel je vraag aan een student of docent. Of je hoort antwoorden op vragen die je zelf nog niet had. Je bent van harte welkom.

Naar het online inlooplokaal!

3. 13:00

- 13:45 | Voorlichting - Logistics Management: werken in de keten in een wereldbaan

4. 13:00

- 14:00 | Online inlooplokaal - Logistics Management, vraag maar raak!

Naar het online inlooplokaal!

Programma Interessegebied Economie en Bedrijf

1. 10:00

- 10:45 | Voorlichting - Ik wil iets met economie... maar wat?!

Altijd al iets met Economie willen doen? Hoor hier de verschillende mogelijkheden en raakvlakken met de verschillende economische studies.

2. 12:00

- 12:45 | Voorlichting - Ik wil iets met economie... maar wat?!

3. 13:00

- 13:45 | Voorlichting - Ik wil iets met economie... maar wat?!