Algemeen programma

Beau Knipping; Durf campagnebeeld voor openingspaginahan.nl Breed
no

Heb je nog geen studie op het oog, alleen een richting? Of gaan jouw vragen tijdens de Online Open Dag over iets algemeens, zoals studeren met bijzondere omstandigheden of het verschil tussen hbo en universiteit? Kijk dan eens naar de algemene activiteiten op deze pagina!

Heb je je nog niet aangemeld voor een activiteit?

Geen probleem! Bij elke activiteit hieronder staat een link. Als de activiteit begint klik je op de link om direct mee te doen. Dat kan ook als je je niet van te voren hebt aangemeld.

Ik wil iets met economie... maar wat?

Economie, dat klinkt leuk. Maar er zijn best veel studies waarin je 'iets met economie' doet. Wat is het verschil? Wat zijn de mogelijkheden? Welke past bij jou? Daarover kom je meer te weten tijdens deze voorlichting!

Studenten op stoelen bij lage tafel lachend meisje horizontaal

Welke financiële opleiding past bij mij?

Je wilt iets met financieel management, maar welke financiële opleiding past het beste bij jou? Tijdens deze voorlichting hoor je van een student én docent hoe de verschillende financiële opleidingen van de HAN eruit zien, en wat je daar leert. Natuurlijk kun jij al je vragen stellen in de chat.

Student met zwarte stropdas, jasje over de schouder, FEM Finance Tax and Advice

Ik wil iets met sport studeren, maar wat?

Iets met sport studeren, dat klinkt goed. Maar welke sportopleiding past dan het beste bij jou? Wat is het verschil? Wat zijn de mogelijkheden? Daarover vertellen onze studenten je alles tijdens deze voorlichting!

Studenten buiten sporten cricket uitleg

7xGezondheid

Wil je mensen helpen? En werk je graag aan hun gezondheid? Dan ben je bij de HAN aan het juiste adres! Want de HAN biedt een heleboel medische opleidingen. Maar welke past bij jou? Tijdens deze voorlichting stellen we 7 hbo-opleidingen in de gezondheidszorg aan je voor.

student stelt rolstoel in

Leraar worden, iets voor jou?

Voor de klas staan, past dat bij jou? En dan in het basisonderwijs of toch het voortgezet onderwijs of mbo? Wat komt daar allemaal bij kijken? Dat en meer hoor je tijdens deze voorlichting.

Juf en kind met laptop

Ondernemen naast je studie

Ben jij die jonge student die al een eigen bedrijf heeft? Of loop je rond met een briljant idee en zou je daar graag mee verder gaan tijdens je studie? Bij de HAN kan dat! HAN Centrum voor Ondernemerschap vertelt je graag over de kansen die jij hebt als je bij de HAN komt studeren. (Oud) studenten delen hun ervaringen en beantwoorden al jouw vragen.

zakelijk

Studeren met bijzondere omstandigheden

Heb jij te maken met bijzondere omstandigheden? Bijvoorbeeld omdat je een beperking of chronische ziekte hebt, of mantelzorger bent. Of omdat je je studie wilt combineren met topsport of een eigen onderneming. Kom tijdens de Online Open Dag naar de voorlichting van Meer op Maat. Luister naar de ervaringen van HAN studenten die zelf studeren met bijzondere omstandigheden, en stel al je vragen.

meisje in studieruimte rood haar slechtziend

hbo of universiteit?

Zit jij op het vwo? Dan gaat iedereen er misschien wel vanuit dat je straks naar de uni gaat. Eigenlijk helemaal niet zo vanzelfsprekend, want het gaat er niet alleen om wat je aan kunt, de vraag is vooral wat bij jou past. Daarover hoor je meer tijdens de voorlichting over hbo of wo. Studenten vertellen over hun ervaringen met het hbo en de uni. Natuurlijk kun jij al je vragen stellen!

Studenten in verschillende groepjes

Van mbo naar hbo

Wil jij overstappen van het mbo naar het hbo? Tijdens deze voorlichting vertellen twee HAN studenten hoe zij die overstap ervaren hebben. ze geven tips & tricks en je kunt ze natuurlijk het hemd van het lijf vragen.

studeren-op-campus

Ontmoet HAN Huntu

Woon je op 1 van de Caribisch Nederlandse eilanden? Dan ben je vast benieuwd hoe andere Caribische studenten Nederland en de HAN ervaren! Dit is je kans: ontmoet tijdens de online Open Dag de studenten van HAN Huntu. Dat is is een community speciaal voor HAN studenten van de Caribisch Nederlandse eilanden. Er is eerst een voorlichting, daarna kun je al je vragen stellen in een online inlooplokaal.

Twee studenten overleggen met laptop

Studentenvereniging STURAD

Je gaat straks niet alleen studeren, het is ook de start van je studentenleven in Nijmegen of Arnhem. Benieuwd hoe dat is? En wat een studentenvereniging is? Kom naar de voorlichting van Sv STURAD. Dat is een studentenvereniging voor alle studenten van de HAN in Nijmegen (en Arnhem), zonder ontgroeningen. Wat wil jij ze allemaal vragen?

Studentenvereniging Ichthus

Ga jij in Arnhem studeren en ben je Christelijk of zoek je verdieping in je geloof? Dan vind jij studentenvereniging Ichthus Arnhem vast interessant! Zij organiseren tijdens de Online Open Dag een inlooplokaal, waar je al je vragen kunt stellen aan leden van de vereniging!

Meiden lachen aan tafel met planten jong eerstejaars

Andere vragen?

Heb je vragen over aanmelddeadlines, toelatingsvoorwaarden, de studiekeuzecheck of...? Of technische problemen? Kijk eerst eens in onze uitgebreide FAQ. Staat het antwoord daar niet tussen? Dan helpen we je graag persoonlijk verder. Je kunt ons tijdens de Online Open Dag mailen of appen. Of kom naar ons online inlooplokaal!

Student in gang met telefoon