5 maanden lang impact maken Eindbijeenkomst HAN Green Office

189235 Lachende studenten gele trappenhuis

Tijdens deze bijeenkomst nemen we jullie mee in het verhaal van 5 maanden lang impact maken bij HAN Green Office. Enthousiast, voldaan en trots nemen de jonge professionals jullie mee op weg. Hoe hebben zij zichzelf ontwikkeld? Persoonlijke verhalen vol inspiratie, impact en groei.

“Ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeerstage bij HAN Green Office vanuit de opleiding Ondernemerschap en Retail Management. Hiervoor ben ik aan de slag met de ontwikkeling van een podcast. Voor mijn afstuderen moet ik verschillende competenties aantonen, waaronder leiderschap. Daarom begeleidt ik een team van 10 studenten waarmee ik samen de podcast ontwikkel. Het is super tof om dit project te mogen doen. Van te voren had ik niet kunnen bedenken dat ik het zo leuk zou vinden! Vooral het contact met al onze teamleden en het samenwerken met iedereen.”

Dit is het verhaal van Lobke, projectmanager bij Green Office sinds februari dit jaar. Naast haar zijn er nog ontelbaar andere verhalen, ervaringen, ontwikkelingen en noem het maar op van al die studenten die bezig zijn met impact maken. Impact op zichzelf, impact op elkaar en impact voor de toekomst.

De Green Office, ofwel het HAN Experience Centre, is een talentplaats waar we samen met het werkveld, het onderwijs en studenten continu werken aan duurzame ontwikkeling. We zijn dé plek waar we mét de toekomst áán de toekomst werken. We zijn een experimenteer-plek waar studenten van allerlei opleidingen leren, fouten maken en ontdekken hoe het in de praktijk eraan toe gaat.

Kom ervaren wat dit betekent tijdens de feestelijke eindbijeenkomst!

Tijdens deze bijeenkomst nemen we jullie mee in het verhaal van 5 maanden lang impact maken. Enthousiast, voldaan en trots nemen de jonge professionals jullie mee op weg. Hoe hebben zij zichzelf ontwikkeld? Waar kwamen ze vandaan en waar gaan ze nu naartoe? Waar zijn ze trots op? Wat hebben ze bereikt? Maar ook vooral, wat hebben ze geleerd? Persoonlijke verhalen vol inspiratie, impact en groei.

Meer weten?

greenoffice@han.nl