1974c134-0cf3-11ee-b091-02565807075b Studenten vrouwen hal R31

Ga jij starten met een hbo studie en zijn er bijzondere omstandigheden die daar invloed op hebben? Denk aan een functiebeperking, familie omstandigheden of je studie combineren met topsport of een onderneming. Kom dan naar Meer op Maat en ontdek hoe andere studenten hiermee omgaan!

Let's meet!

Ben jij benieuwd hoe andere HAN-studenten hun studie combineren met bijzondere omstandigheden? En welke mogelijkheden er voor jou zijn als je extra ruimte of begeleiding nodig hebt om jouw talenten te ontplooien? Ontmoet ons tijdens Meer op Maat! Daar spreek jij als aankomende student met onze studieloopbaanbegeleiders. Maar ook met HAN-studenten die bijvoorbeeld studeren met een functiebeperking of hun studie combineren met topsport, familieomstandigheden of een onderneming. Hoe doen zij dat en waar moet je straks rekening mee houden? Laat je informeren en inspireren door hun verhalen, zodat jij straks een goede start kunt maken met je opleiding.

Meer lezen

Welke bijzondere omstandigheden zijn er allemaal, wat is er mogelijk op de HAN en hoe vraag je dat aan? Dat en meer lees je op onze pagina over bijzondere omstandigheden.

54921 meisje in studieruimte rood haar slechtziend zij aanzicht