19 en 20 mei 2022 Tweedaagse vitaliteitsreis

305270 buiten sporten op gras in groep

Ben jij geïnteresseerd in vitaal leiderschap? Tijd om jezelf een vitaliteitsboost te geven in de natuur, met een inspirerende groep en zeer enthousiaste begeleiders.

Het belang van vitaliteit is tijdens Covid-19 alleen maar duidelijker geworden. Tijd om er professioneler mee aan de slag te gaan. Ben jij die persoon die binnen jouw organisatie bezig is of gaat met duurzame inzetbaarheid en vitaliteit? Wil jij als leidinggevende hierin een voorbeeldrol vervullen? Wil je jouw eigen vitaliteit versterken en wil je een spin-off geven aan vitaal leiderschap? Meld je dan aan voor de tweedaagse Vitaliteitsreis.

Studenten en docenten in het bos liggend

In een kleine groep van 12 tot maximaal 15 personen ga je twee dagen (donderdag 19 en vrijdag 20 mei 2022) aan de slag met vitaal leiderschap. Zelf ervaren en beleven staat tijdens de tweedaagse centraal en wordt onderbouwd met theorie en gerichte opdrachten. Je gaat naar huis met nieuwe inzichten en plannen om vitaal leiderschap voor jezelf en voor jouw organisatie toe te passen.

Voor wie?

De Vitaliteitsreis wordt speciaal georganiseerd voor leidinggevenden, managers en HR-/arbo-deskundigen, die een sleutelrol hebben op het gebied van duurzame inzetbaarheid en vitaliteit binnen hun organisatie. Voor díegenen die Vitaal Leiderschap bij zichzelf willen versterken en/of op de kaart willen zetten binnen hun organisatie.

Meer informatie over deze Vitaliteitsreis

Wil jij meer informatie over deze Vitaliteitsreis? Vraag dan de factsheet aan met alle informatie in 1 handig overzicht.

305267 accommodatie posbank vitaliteitsreis
draw-cta-title

Bekijk hieronder de belangrijkste informatie over deze tweedaagse vitaliteitsreis.

Tweedaagse Vitaliteitsreis op de Posbank

Ga aan de slag met vitaal leiderschap

Initiatiefnemers

Johan Weevers

Hoofd P&O Radboud Universiteit en projectleider bij WZW

305266 Johan Weevers in het bos

Prof. dr. Annet de Lange

Lector en hoogleraar aan de HAN en Open Universiteit

305265 Selfie Annet de Lange in HAN SENECA kleding

Initiatiefnemers

De initiatiefnemers van deze reis zijn: Annet de Lange (lector en hoogleraar aan de HAN en OU) en Johan Weevers (hoofd P&O Radboud Universiteit en projectleider bij WZW). Beiden actief binnen het bestuur van NKDI (Nederlands Kennisnetwerk voor Duurzame Inzetbaarheid). Verder is het een samenwerking tussen de Werkgeversvereniging Zorg en Welzijn (WZW), de HAN en De Langewandeling.