HAN SENECA paramedisch centrum voor de beste zorg in de regio

Bij HAN SENECA Paramedisch leveren we de beste paramedische zorg. Dit doen we niet alleen om een bestaande klacht te verhelpen, maar juist ook om deze in de toekomst te voorkomen. Ook als je geen klachten hebt, ben je bij ons aan het juiste adres. Zorgpreventie noemen wij dat. Dit is een van dé kernwaardes van HAN SENECA.

Studenten close up lunch aan tafel+F7:F117

Hoe gaat paramedische zorg bij SENECA te werk?

Binnen HAN SENECA Paramedisch word je begeleid door een ervaren docent/paramedicus. Bij de begeleiding zijn studenten aanwezig. Hiermee dragen wij bij aan onderwijs voor de professionals van de toekomst. Vanwege de aanwezigheid van studenten zullen wij de extra behandel-begeleidingstijd die je krijgt tijdens een consult niet in rekening brengen.

Je kunt bij HAN SENECA Paramedisch terecht voor:

doent heeft been vast tijdens massage

Start de video & ontdek onze paramedische diensten

Waar kun je ons paramedisch centrum vinden?

Behandeling en begeleiding vindt plaats binnen HAN SENECA in de C-vleugel van de HAN aan de Kapittelweg 33 in Nijmegen. Indien gewenst kun je ook online begeleid worden.

Het paramedische centrum is voort gekomen uit de Academie Paramedische Studies. In sommige gevallen zullen wij je vragen deel te nemen aan praktijkgericht onderzoek. Het staat je vrij hieraan deel te nemen. Onderzoeks- en behandelgegevens kunnen anoniem verwerkt worden ten behoeve van wetenschappelijk- en praktijkgericht onderzoek.

HAN SENECA Paramedisch heeft contracten met alle zorgverzekeraars. Het is raadzaam om je (aanvullende) zorgverzekering te raadplegen om te kijken voor welke vergoeding je in aanmerking komt.

studenten en docent overleggen

Overzicht van alle SENECA paramedische diensten

Fysiotherapie

Wil jij ook meer en beter gaan bewegen? Wil jij jouw gezondheid een 'boost' geven? Heb je een verwijzing van een arts gekregen voor begeleiding door een fysiotherapeut? Bekijk dan wat onze fysiotherapeut voor jou kan betekenen.

Fysiotherapie seneca studenten begeleiding bij oefeningen/sport

Ergotherapie

Ben je benieuwd hoe je meer kwaliteit van leven kan ervaren door de dagelijkse activiteiten weer te kunnen doen? Of hoe je jouw dagelijkse activiteiten zo optimaal mogelijk kan uitvoeren? Bekijk dan wat onze ergotherapeut voor jou kan betekenen.

vier studenten werken samen

Logopedie

Ben jij benieuwd naar adviezen voor een optimaal stemgebruik, dat past bij jouw leefstijl, of voor succesvol presenteren of een goede verstaanbaarheid? Bekijk dan wat onze logopedist voor jou kan betekenen.

vrouwelijke fysiotherapeut die vrouwelijke patiënten testen voor revalidatie slikken

Voeding en diëtetiek

Ben jij benieuwd of je eetpatroon optimaal is en je lijf alle essentiële voedingsstoffen binnenkrijgt? Wil je goed of beter voor jezelf zorgen met lekker en gezond eten? Bekijk dan hoe onze diëtist jou daarbij kan helpen.

voedingsdeskundige bespreekt dieetplan met vrouw

Werkplekonderzoek

Heb je last van pijn en word je hierdoor belemmerd in je werk? Een ergotherapeut onderzoekt de mogelijke knelpunten in je werkomgeving en van je werkzaamheden. Na het onderzoek zal de ergotherapeut samen met jou zoeken naar passende oplossingen.

Voor wie is paramedische zorg bedoeld?

HAN SENECA Paramedisch is er voor iedereen. Of je nou student of werknemer van de HAN bent of uit de omgeving van Nijmegen komt, iedereen is welkom.

• Studenten van de HAN of een andere instelling
  • Medewerkers van de HAN
  • Inwoners van Nijmegen en omgeving

Behandeling en openingstijden medisch centrum SENECA

Je kunt bij HAN SENECA terecht voor paramedische hulp van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur. Dit is altijd op afspraak met een van onze ervaren gezondheids professionals.

Behandeling en begeleiding vindt plaats in ruimte C0.27C. Meld je altijd even bij de receptie van HAN SENECA in ruimte C0.25 of neem direct plaats in onze wachtruimte. Onze medewerker haalt je daar op.

Op onze contactpagina kun je een routebeschrijving vinden naar ons centrum.

Snel antwoord

Vragen over HAN SENECA of onze dienstverlening?
Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.

Werkdagen: 9.00 tot 17.00 uur

Liever bellen?

Algemeen: 024 - 353 1262

Fitness: +31 6 50162759

Ontevreden over een behandeling?

Het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal is gegaan zoals je verwacht had. Het kan zo zijn dat je niet tevreden ben over de communicatie, kwaliteit of de behandeling. Mocht dat zo zijn en wil je daarover een klacht indienen, dan kan dat bij het Klachtenloket Paramedici (KLP). Bezoek de website van het KLP voor meer informatie.

Ben je op zoek naar andere dienstverlening van SENECA?

Ben je benieuwd waar we jou nog meer mee kunnen helpen? Samen met jou werken we aan een oplossing om jouw gezondheidsproblemen te verhelpen en in de toekomst te voorkomen.