CommerciŽle Economie deeltijd

(Bachelor/hbo-opleiding)

KLM, Coca-Cola, Apple… merken die staan als een huis. Het commerciŽle succes van deze merken is geen toeval. Het is het werk van gedreven, commercieel geschoolde mannen envrouwen. Mensen die weten aan welke producten en diensten de markt behoefte heeft, hoe ze aansprekende reclame moeten maken, via welke kanalen ze moeten verkopen en tegen welke prijs. Kiest u voor CommerciŽle Economie, dan leert u alles over marketing en sales. Ook u weet na de opleiding CommerciŽle Economie wat nodig is om een ijzersterk merk neer te zetten.

Arbeidsmarktperspectief

Na de deeltijdopleiding CommerciŽle Economie kunt u gaan werken als marketingmanager, accountmanager, in- of verkoopmanager, marktonderzoeker, product- of exportmanager en communicatieadviseur. Dit kan zowel in het bedrijfsleven zijn als bij een non-profitorganisatie.

Student aan het woord

Jan Vaessen heeft de deeltijdopleiding CommerciŽle Economie afgerond en Florian van Harten heeft het eerste jaar afgerond. Beiden vertellen over hun keuze, twijfels en ervaringen.

Lees verder