HAN Employment voor duaal of deeltijdstudenten

Ga je starten met een associate degree of bachelor in deeltijd of duaal? Dan heb je een relevante werkplek nodig. HAN Employment helpt je graag op weg. Met onder meer een gratis sollicitatietraining en een banenmarkt met werkgevers.

32880 gesprek-studeren-gebouw

Ons werkgebied

Voor wie is HAN Employment?

Heb je je via Studielink ingescheven voor een deeltijd- of duale opleiding? Dan kun je nu gebruikmaken van de diensten van HAN Employment! Helaas zijn (nog) niet alle opleidingen bij ons aangesloten. Bekijk hieronder welke mogelijkheden er zijn binnen jouw studierichting.

Aanmelden bij HAN Employment

Sta jij ingeschreven voor een deeltijdopleiding binnen de richting Economie, Management & Recht of Techniek & ICT? En ben je op zoek naar een (nieuwe) werkplek? Meld je dan direct aan bij HAN Employment!

32574 Student en docent in gesprek met bedrijf, FEM Employment
draw-cta-title

Onze diensten

Vacaturebank

Werkgevers kunnen vacatures voor deeltijdstudenten aanbieden bij HAN Employment. Zijn deze banen geschikt voor deeltijdstudenten? Dan vind je ze terug in onze vacaturebank. Stel notificaties in en krijg meteen een e-mail als er een nieuwe vacature is binnen jouw studierichting!

Overlegen en samenwerken

SollicitatieBoost

Wil je je sollicitatieskills verbeteren? Volg dan onze SollicitatieBoost! Dit is een interactieve training voor studenten die een duale of deeltijdstudie volgen aan de HAN. Leer hoe je jouw kwaliteiten en ontwikkelpunten kunt vertalen naar een goede pitch of motivatiebrief!

33925 Les, lesgeven, docent

Meet & Match

Een paar keer per jaar organiseert HAN Employment een Meet & Match - banenmarkt. Via speeddates kom je in contact met bedrijven. Zo ontmoet je in 1 dagdeel meerdere werkgevers met interessante vacatures voor jou! Deelname is kosteloos.

131712 Stands tijdens de open dag met bezoekers van bovenaf

Cv-check

Niet helemaal zeker van je cv? Wij denken graag met je mee! Stuur ons je cv en we bekijken of wij tips hebben om je cv te verbeteren en laten opvallen.

32241 en-student-gesprek-overleg

Bedrijvenoverzicht

201698 Hoofdingang Ruitenberglaan 31 Arnhem

Social media

Gebruik social media om jouw netwerk in te zetten bij het vinden van een nieuwe baan of om je netwerk uit te breiden. Maak bijvoorbeeld een profiel aan op LinkedIn (als je dat nog niet hebt) en word lid van de LinkedIn-groep van HAN Employment.

312728 Afbeelding project Open Digital Horizons

Adviesgesprek bij HAN Employment

Ben je ingeschreven voor een deeltijd- of duale studie bij Economie, Management & Recht, dan kun je een adviesgesprek aanvragen bij HAN Employment. Tijdens dit gesprek geven we je tips en advies en kijken we naar jouw cv en motivatiebrief.

7c174f2a-0cec-11ee-83d8-02565807075b Commerciele Economie studievoortgang gesprek student 2019
Vacatures voor deeltijdstudenten

Vacaturebank

Boost jouw sollicitatieskills!

SollicitatieBoost

Wil je je sollicitatieskills verbeteren? Volg onze SollicitatieBoost! Leer hoe je jouw kwaliteiten en ontwikkelpunten kunt vertalen naar een goede pitch of motivatiebrief. Daarnaast krijg je tips over (online) solliciteren.

Ontmoet jouw nieuwe werkgever

Meet & Match

Een paar keer per jaar organiseert HAN Employment een Meet & Match-banenmarkt. Via speeddates kom je in contact met bedrijven. Zo ontmoet je in 1 dagdeel meerdere werkgevers met interessante vacatures voor jou! Deelname is kosteloos.

Sfeerimpressie

HAN Employment | Meet & Match

Binnen 1,5 uur had ik 6 gesprekken met bedrijven die écht interesse hadden. Direct contact!

Jouw visitekaartje

Cv-check

Het curriculum vitae (cv) is de eerste indruk die een bedrijf van jou krijgt. Jouw visitekaartje. Het is daarom heel belangrijk dat je deze op orde hebt. Niet helemaal zeker van je cv? Wij denken graag met je mee! Stuur ons jouw cv en we bekijken of wij tips voor je hebben.

Maak gebruik van ons netwerk

Bedrijvenoverzicht

Maak gebruik van ons netwerk via het bedrijvenoverzicht. Hier vind je bedrijven die wel eens interesse hebben getoond om deeltijdstudenten aan te nemen. Deze bedrijven hebben bijvoorbeeld een vacature in onze vacaturebank gezet of meegedaan aan de Meet & Match. Je vindt het overzicht in de infomail die je krijgt nadat je je hebt ingeschreven bij HAN Employment.

Heb je interesse in een bedrijf, bekijk dan hun website om te achterhalen of er vacatures openstaan. Staan er geen vacatures op? Bel het bedrijf dan op en vraag of er mogelijkheden zijn. Of stuur een open sollicitatie.

Netwerken loont

Social Media

Als je op zoek bent naar (nieuw) werk is het zeer waardevol om hiervoor jouw netwerk in te zetten. Social media kan hierbij helpen.

Persoonlijk contact

Adviesgesprek

Ben je ingeschreven voor een deeltijdopleiding bij Economie, Management & Recht, dan kun je een adviesgesprek aanvragen bij HAN Employment. Tijdens dit gesprek geven we je tips en advies en kijken we naar jouw cv en motivatiebrief.

Maak kennis met het team

Chantal Klein Soetebier

Simone Ploubis

Elise van Mierle

Sylvia Schipper-Kapitein

HAN Employment Engineering en Automotive

Judith Oostenrijk

HAN Employment IT en Mediadesign

Ria Hebing

HAN Employment Bouwkunde en Civiele Techniek

Heb je vragen over HAN Employment? We helpen je graag verder.

Telefoons internationaal